Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
příjemná akční cena productu
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
Obchod urcite doporucuji.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
Doprava se ne vždy vydaří :-(.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky :-)
Zboží bylo zasláno na jinou zásilkovnu, než jsem objednala. S krátkou otvírací dobou, kdy jsem nemohla vyzvednout. Obchod požaduje úhradu poštovného a to daleko vyšší částku než je v objednávce. Komunikace paní majitelky pak velice nezdvořilá a sprostá. Rozhodně nedoporučuji!
(Administrátor)
Vážená paní Samková, Vaše příspěvky v recenzích nemají obdoby. Je velice jednoduché si nechat balík poslat na jinou Zásilkovnu a pak nevyzvednout. Byla to Vaše volba a pak zde i jinde uvádíte lživé informace. Ještě, že máme e-mailovou komunikaci, sypat popel na hlavu si můžete jedině Vy. Částka k úhradě je stejná (59 poštovné + 39,- doběrečné), jakou máte uvedenou v objednávce. My jsme biti akorát tím, že přijdeme o poštovné, které jsme kvůli vaší nevyzvednuté objednávce museli uhradit za Vás a ještě k tomu negativní hodnocení na několika místech. Styďte se. A do budoucna čtěte obchodní podmínky jiných e-shopů, vyplatí se to.
Cituji z e-mailu: "Dobrý den,
prosím tedy pouze o škrabku. Případně jakoukoliv zásilkovnu dostupnou na P9.
Děkuji
S pozdravem
Denisa Samková"
Myslím si, že Vaše jednání není fér. Špinit ostatní za Vaše chyby.
Mějte se pěkně.
Kupnuz.cz
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
široký sortiment
možnost vyzvednutí v zásilkovně
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Máme rádi spokojené zákazníky.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení. Snažíme se i když nám to někdy dopravci ztěžují :-)
Dokud se nevyjádříte tak vás nedoporučuji za nekomunikaci.Je mi líto.
(Administrátor)
Dobrý den, žádné předešlé hodnocení od Vás nikde uvedeno není a v e-mailové komunikaci také o žádné vadě na ostří a reklamaci nic nemáme. Telefonicky nás také, ohledně Vámi objednaného nože, nikdo nekontaktoval. Přišlo jen toto záporné hodnocení. Formulář chodí také jen jeden k jedné objednávce a automaticky, my ho neovlivňujeme. Prosím o vyjádření!?
2.10. Nabídli jsme Vám slevu 300,- na další nákup jako kompenzaci za samoopravu nože namísto reklamace. I přes toto vstřícné gesto jsme opět dostali nedoporučující recenzi?!
Skvělé jednání, velmi doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, když máme spokojené zákazníky :-).
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, když máme spokojené zákazníky :-).
Doporučuji projít celou nabídku.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, když máme spokojené zákazníky :-).